Εάν υπήρχαν τα χρήματα σαφώς θα παίρναμε του κουτιού , φρέσκο , παρθένο ..
Το καινούριο έχει άλλη χάρη , άλλη ομορφιά . Δεν το πάτησε κανείς , μοσχοβολάει !!!.
Και έχεις και την εγγύηση . Τόσα ηλεκτρικά τόσα υδραυλικά , και άλλα τόσα ,.
σαν κανονικό σπίτι σε μικρογραφία . Ολο και κάτι θα χρειαστεί ..
Αλλά...............................
μας έλειπαν απο τα 80 χιλιάρικα τα 50 ..
Ετσι άρχισα να ψαχνω μεταχειρισμένο ..
Οπως με είχαν ενημερώσει καλύτερα ένα ελαφρώς μεταχειρισμενο.
καποιας καλής μάρκας παρά ενα καινούριο καποιας οικονομικης μάρκας ..
Ετσι διαβάζοντας διάφορα παράπονα σε κάποια ξένα φόρουμ.
απέρριψα μερικές ιταλικές οικονομικες μάρκες . Δεν θυμαμαι ολες τις λεπτομερειες.
αλλά γενικά απο τα φθηνα Ιταλικά ειχα διαβασει παράπονα για τριξίματα στα έπιπλα,.
προβληματα στα υδραυλικά και στα ηλεκτρικά . Ενω στα ακριβά ιταλικά ελάχιστα παράπονα ..
Θα μου πεις ΟΤΙ ΔΙΝΕΙΣ - ΠΑΙΡΝΕΙΣ . Λίγα θα δωσεις λίγα θα πάρεις ΠΟΛΛΑ θα δωσεις πολλά θα πάρεις ..
Αυτό δε σημαίνει οτι δεν υπαρχουν ευκαιριες , φυσικα και υπαρχουν ..
Οπότε άρχισα να ψαχνω στα γερμανικα site μιας και ειχα συγγενη 1ου βαθμου στη Γερμανία να με βοηθησει ,.
δηλαδη να παρει τηλεφωνο να ρωτησει καποια πραγματα κλπ κλπ . Και επίσης και ένα φιλο εδω που ηξερε καλά γερμανικά ..
Οπως με ειχαν ενημερωσει η καλυτερη αγορα θα ηταν ενα γερμανικο ( το σπίτι δηλαδή ) ελαφρως μεταχειρισμενο ..
Γιατι ότι και να είχε βγάλει απο βλάβες θα τα είχε φτιάξει ο Γερμανός μέσα στην εγγύηση ..
Το αυτοκίνητο μπροστά λίγο ρόλο παιζει , τα περισσότερα ειναι FIAT DUCATO ή FORD TRANSIT . Και τα 2 μιά χαρά είναι ..
Υπαρχουν βέβαια και με αυτοκίνητο RENAULT MASTER ( σαν το δικά μας ) ή MERCEDES αλλά ειναι πολύ ακριβότερα ..
Τελοσπάντων το σημαντικότερο οπως μας είπαν ήταν το σπίτι ..
Ετσι βρηκα διάφορα μοντελα κυριως στο www.mobile.de και αρχισα το ψαξιμο ..
Πρεπει να ειναι με προδιαγραφές καυσαερίων EURO 4.
διοτι με euro 3 ή euro 2 στο τελωνειο ( οπως μου είπε ο εκτελωνιστης ) ειναι τεραστιος ο φόρος ..
Ετσι έψαξα για μοντελο που θα μου άρεσε δηλαδη με διπλο κρεβατι πισω και απο κάτω γκαράζ , και διπλο κρεβατι μπροστα επανω σοφίτας..
Προτίμησα να είναι από ιδιώτη κατα προτιμηση Γερμανο και όχι από έμπορο . ( στο mobile φαίνεται εαν ειναι ιδιωτης ή εμπορος ) ..
Μόλις το βρηκα πηγε καποιος να το δει και ζητησαμε τα χαρτιά για να ελεγξουμε για την εγκριση κυκλοφορίας στην Ελλάδα ( εγκριση τυπου) ..
Επίσης εγινε κουβεντα με το Γερμανο ιδιοκτητη , και ελεγχος στο αυτοκινητο . Μας είπε οτι δεν ειχε aircondition ουτε το αυτοκινητο ουτε το σπιτι.
αλλά δεν μας πειραζε καθολου . AIrcondition ετσι κι αλλιως στο σπιτι μπαινει και εδω πολυ ευκολα με 1500 ευρω . Δειτε εδω ........
Ετσι το εφερε ο φίλος μου οδικώς στην Ελλάδα . Τα εξοδα ήταν σχεδον 2000 ευρω . 2 χιλιάρικα κι αυτο γιατι ειχαμε γνωστό μας άνθρωπο..
ΕΞΟΔΑ : Αεροπλάνο απο Ελλάδα - Γερμανία , τραινα και ταξί εντος Γερμανίας ( πολύ ταξί ) πετρελαιο για το αυτοκινουμενο για την επιστροφη, φαγητό , διόδια , καράβι απο Ανκόνα για Ηγουμενίτσα και κατι τίς για τον κόπο του 3 μερες ..
Αλλά δεν πειράζει !!! Πήρα κάτι που μου άρεσε , όπως το ήθελα . ΚΑΙ ΜΕ το δυνατο κινητήρα της Ρενω με το 2πλό τουρμπο και τα 150 άλογα ..
Το εκτελωνίσαμε το καλοκαίρι του 2009 , ετυχε και το μειωμενο τελος ταξινόμησης , όλα μια χαρα , ΑΛΛΑ μετα απο αρκετό τρεξιμο..
Προσοχη εαν καποιος ψάχνει αυτοκινουμενο απο έξω , ΜΟΝΟ με γνωστό ή φίλο εκτελωνιστή ,.
ή με καποιον εμπορο της αγοράς που φερνει μεταχειρισμενα και ξέρει λεπτομερειες ..
Υπαρχει περιπτωση να σας ερθει το ιδιο με εδω εαν δεν το ψαξετε . Να σας βγει η τιμη σαν να το παιρνατε απο Ελλάδα ..
ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ .
Το καινούριο έχει άλλη χάρη , άλλη ομορφιά . Δεν το πάτησε κανείς , μοσχοβολάει !!!.
Και έχεις και την εγγύηση . Τόσα ηλεκτρικά τόσα υδραυλικά , και άλλα τόσα ,.
σαν κανονικό σπίτι σε μικρογραφία . Ολο και κάτι θα χρειαστεί ..
Αλλά...............................
μας έλειπαν απο τα 80 χιλιάρικα τα 50 ..
Ετσι άρχισα να ψαχνω μεταχειρισμένο ..
Οπως με είχαν ενημερώσει καλύτερα ένα ελαφρώς μεταχειρισμενο.
καποιας καλής μάρκας παρά ενα καινούριο καποιας οικονομικης μάρκας ..
Ετσι διαβάζοντας διάφορα παράπονα σε κάποια ξένα φόρουμ.
απέρριψα μερικές ιταλικές οικονομικες μάρκες . Δεν θυμαμαι ολες τις λεπτομερειες.
αλλά γενικά απο τα φθηνα Ιταλικά ειχα διαβασει παράπονα για τριξίματα στα έπιπλα,.
προβληματα στα υδραυλικά και στα ηλεκτρικά . Ενω στα ακριβά ιταλικά ελάχιστα παράπονα ..
Θα μου πεις ΟΤΙ ΔΙΝΕΙΣ - ΠΑΙΡΝΕΙΣ . Λίγα θα δωσεις λίγα θα πάρεις ΠΟΛΛΑ θα δωσεις πολλά θα πάρεις ..
Αυτό δε σημαίνει οτι δεν υπαρχουν ευκαιριες , φυσικα και υπαρχουν ..
Οπότε άρχισα να ψαχνω στα γερμανικα site μιας και ειχα συγγενη 1ου βαθμου στη Γερμανία να με βοηθησει ,.
δηλαδη να παρει τηλεφωνο να ρωτησει καποια πραγματα κλπ κλπ . Και επίσης και ένα φιλο εδω που ηξερε καλά γερμανικά ..
Οπως με ειχαν ενημερωσει η καλυτερη αγορα θα ηταν ενα γερμανικο ( το σπίτι δηλαδή ) ελαφρως μεταχειρισμενο ..
Γιατι ότι και να είχε βγάλει απο βλάβες θα τα είχε φτιάξει ο Γερμανός μέσα στην εγγύηση ..
Το αυτοκίνητο μπροστά λίγο ρόλο παιζει , τα περισσότερα ειναι FIAT DUCATO ή FORD TRANSIT . Και τα 2 μιά χαρά είναι ..
Υπαρχουν βέβαια και με αυτοκίνητο RENAULT MASTER ( σαν το δικά μας ) ή MERCEDES αλλά ειναι πολύ ακριβότερα ..
Τελοσπάντων το σημαντικότερο οπως μας είπαν ήταν το σπίτι ..
Ετσι βρηκα διάφορα μοντελα κυριως στο www.mobile.de και αρχισα το ψαξιμο ..
Πρεπει να ειναι με προδιαγραφές καυσαερίων EURO 4.
διοτι με euro 3 ή euro 2 στο τελωνειο ( οπως μου είπε ο εκτελωνιστης ) ειναι τεραστιος ο φόρος ..
Ετσι έψαξα για μοντελο που θα μου άρεσε δηλαδη με διπλο κρεβατι πισω και απο κάτω γκαράζ , και διπλο κρεβατι μπροστα επανω σοφίτας..
Προτίμησα να είναι από ιδιώτη κατα προτιμηση Γερμανο και όχι από έμπορο . ( στο mobile φαίνεται εαν ειναι ιδιωτης ή εμπορος ) ..
Μόλις το βρηκα πηγε καποιος να το δει και ζητησαμε τα χαρτιά για να ελεγξουμε για την εγκριση κυκλοφορίας στην Ελλάδα ( εγκριση τυπου) ..
Επίσης εγινε κουβεντα με το Γερμανο ιδιοκτητη , και ελεγχος στο αυτοκινητο . Μας είπε οτι δεν ειχε aircondition ουτε το αυτοκινητο ουτε το σπιτι.
αλλά δεν μας πειραζε καθολου . AIrcondition ετσι κι αλλιως στο σπιτι μπαινει και εδω πολυ ευκολα με 1500 ευρω . Δειτε εδω ........
Ετσι το εφερε ο φίλος μου οδικώς στην Ελλάδα . Τα εξοδα ήταν σχεδον 2000 ευρω . 2 χιλιάρικα κι αυτο γιατι ειχαμε γνωστό μας άνθρωπο..
ΕΞΟΔΑ : Αεροπλάνο απο Ελλάδα - Γερμανία , τραινα και ταξί εντος Γερμανίας ( πολύ ταξί ) πετρελαιο για το αυτοκινουμενο για την επιστροφη, φαγητό , διόδια , καράβι απο Ανκόνα για Ηγουμενίτσα και κατι τίς για τον κόπο του 3 μερες ..
Αλλά δεν πειράζει !!! Πήρα κάτι που μου άρεσε , όπως το ήθελα . ΚΑΙ ΜΕ το δυνατο κινητήρα της Ρενω με το 2πλό τουρμπο και τα 150 άλογα ..
Το εκτελωνίσαμε το καλοκαίρι του 2009 , ετυχε και το μειωμενο τελος ταξινόμησης , όλα μια χαρα , ΑΛΛΑ μετα απο αρκετό τρεξιμο..
Προσοχη εαν καποιος ψάχνει αυτοκινουμενο απο έξω , ΜΟΝΟ με γνωστό ή φίλο εκτελωνιστή ,.
ή με καποιον εμπορο της αγοράς που φερνει μεταχειρισμενα και ξέρει λεπτομερειες ..
Υπαρχει περιπτωση να σας ερθει το ιδιο με εδω εαν δεν το ψαξετε . Να σας βγει η τιμη σαν να το παιρνατε απο Ελλάδα ..
ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ .
arxhge auta eprepe na grapseis!poso kostizei o ektelwnismos ti xreiazete poia einai ta kolpa ktl...telika ti ofelos eixes..
ΑπάντησηΔιαγραφήk an h8eles hits eprepe na grapseis ektelwnismos autokinoumenou,camper,troxospito
(an kai sta troxospita exw akousei allazei entelws to 8ema ektelwnismos pros to kalitero)
ο εκτελωνισμος πλεον συμφερει για κινητηρα EURO 5 απο 01/01/2011 διοτι με κνητηρα euro 4 εχει απ οτι μου ειπε ο εκτελωνιστης πολυ φόρο πλεον . Δηλαδη εαν εχει αγορα το μεταχειρισμενο στη Γερμανια 30,000 ο φορος θα βγει 15,000 οπότε παμε στα 45 συν τα εξοδα μεταφορας οπότε δε συμφερει , καλυτερα να αγορασει καποιος απο Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρεπει να βρεθει τεραστια ευκαιρια για να συμφερει η αγορά απο εξωτερικό .
Οπως εγραψα προσοχη θελει να δειτε στο χαρτι c.o.c. του αυτοκινητου τον αριθμο εγκρισης και να το κοιταξετε στο υπουργειο συγκοινωνιών http://webtao.yme.gov.gr:16004/
για να δειτε εαν εχει εγκριση τυπου .
Στα τροχοσπιτα ειναι κατι εντελως διαφορετικο.